Komix » #KomixNews » Co je nového » Co je nového a média » KOMIX jako průvodce IT galaxií

KOMIX jako průvodce IT galaxií

KOMIX jako průvodce IT galaxií

KOMIX vykročuje ze stínu uniformity firem IT segmentu a vstupuje do světa v roli „vesmírného“ průvodce IT galaxií, který chce celému oboru dát lidštější tvář. 

.

Komplexním rebrandingem prošla v uplynulých měsících vývojářská společnost KOMIX. Reagovala tak na potřeby IT trhu, který si žádá lidštější přístup k zákazníkům v kombinaci s profesionálními funkčními řešeními na míru. KOMIX si v rámci nového brandu hraje s myšlenkou stát se spolehlivým průvodcem IT službami, které klienti ještě stále vnímají tak trochu jako neznámé galaxie.

.

.

Rebranding značky KOMIX odstartovala série intenzivních kvalitativních výzkumů pod vedením Jana Muzikáře z agentury SIMPLY 5. Ty probíhaly za účasti manažerů a majitelů firem z řad klientů, oboru i klíčových lidí KOMIXu.

Úkolem výzkumných workshopů bylo vytyčit nové směry, cesty a obzory pro značku. Dělo se tak na základě moderovaných diskuzních panelů. Z nich nejsilněji zaznívalo, že spolupráce s KOMIXem je vždy profesionální, když k návrhu řešení přistupuje až po důkladném zmapování a pochopení toho, co klient skutečně potřebuje. Klienti si pochvalovali, že lidé z KOMIXu jdou celým procesem s nimi nebo také to, že projekťák funguje jako skutečný konzultant, který umí rychle, flexibilně a dobře reagovat. Tato zjištění dovedla výzkumný tým k formulování základních východisek pro budoucí směřování značky, které všechny spojuje jedno, a to lidský přístup.

„Klienti obecně oceňují, když se IT společnosti detailně seznámí s jejich potřebami, zmapují stávající procesy a nově je nastaví. Flexibilita, profesionalita, funkčnost a lidský přístup – to je přesně to, co klienti očekávají,” říká marketingová manažerka KOMIXu Nikola Wimmerová.

.

.

Zpracování kreativního konceptu se chopil tým ve složení Ondřej Roček, Petr Hanousek a Marek Šplíchal. Ten formuloval hlavní cíl nové mise KOMIXu: Činit svět IT srozumitelnějším, přístupnějším a lidštějším pro každého a posouvat ho dál. KOMIX se tak v duchu tohoto pojetí stává průvodcem, kterému jde na prvním místě samozřejmě o to, aby jeho IT řešení účinně reagovala na potřeby a zlepšovala i usnadňovala byznys klientů, ale současně dává velký důraz na lidskou stránku celého procesu.

„ Ještě před několika lety poptávali technologie spíše lidé z IT oddělení. V poslední době se ale ukazuje, že jsou technologie nedílnou součástí byznysu. Proto v KOMIXu chceme klientům pomoci dosáhnout jejich byznysových cílů. V rámci naší nové mise nám jde hlavně o to, abychom si s našimi klienty rozuměli. Chceme, aby měli dobrý pocit z toho, že v tom jedou právě s námi. Aby cítili, že jsme na jejich straně. Chceme trpělivě vysvětlovat a hladce provázet celým procesem. Proto jsme se stali průvodci,“ vyjadřuje na adresu nového směřování Nikola Wimmerová.

.

.

V prvním kroku prací na novém konceptu vznikl brandbook, který otevírá celý nový svět KOMIXu, popisuje hodnoty, principy a nejrůznější vztahy. A také definuje novou roli průvodce. Právě on je zosobněním polidšťování celého oboru IT, které si nově KOMIX bere za své.

„Při uvažování o novém konceptu značky jsme si svět IT představili jako více či méně složitý vesmír. Jako galaxii, ve které každý z nás rozumí některým jevům a vztahům, nějaká výseč galaxie je pro nás viditelná, ale většina zůstává běžným smrtelníkům skrytá. A my je chceme v novém přístupu značky odkrýt, vysvětlit je a hladce jimi každého provézt,“ vyjadřuje k nové ideji KOMIXu vedoucí kreativního týmu Ondřej Roček.

Vizuálního zpracování nového světa KOMIXu se chopili ostřílení designéři Michaela Verbová a Jan Prell. Textařinu pak obstaral senior copywriter Marek Šplíchal.

Nedílnou součástí rebrandingu byl vznik série klíčových vizuálů. Na každém z nich je vyobrazen jeden autentický člen posádky KOMIXu, který jako vesmírný průvodce symbolizuje jeho speciální dovednost.

.

.

Současně vznikl jeden univerzální vizuál s generálním ředitelem KOMIXu Tomášem Rutrlem. Ten na vizuálu jako „boss celé IT galaxie“ mysticky levituje ve vesmírném prostoru se všemi létajícími objekty, jež představují hlavní IT specializace KOMIXu, a symbolicky tak zve na vzrušující, dobrodružnou a současně lidskou vesmírnou misi, na jejímž konci je funkční IT řešení, které pomáhá zlepšovat byznys a na něž se lze spolehnout.

.

Sdílet
Den ochrany osobních údajů

Den ochrany osobních údajů

A je to tady! Big Data trendy pro rok 2018

A je to tady! Big Data trendy pro rok 2018